دستگاه کپی ایستاده
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه‌ کپی ایستاده همانطور که از اسمشان پیداست، به دستگاه‌ هایی گفته می‌شوند که جثه‌ی بزرگ‌ تری نسبت به گونه‌های دیگر دستگاه فتوکپی دارند، به همین دلیل خودشان دارای پایه بوده و روی کف زمین قرار می‌گیرند و به عبارتی می‌ایستند! این دسته از دستگاه‌ ها برای استفاده در کارهای حرفه ای، پرحجم و نیازمند سرعت بیشتر ساخته می‌شوند. به همین دلیل این دسته از دستگاه‌ ها را بیشتر در محل‌هایی از قبیل مدارس، شرکت‌ها، دفاتر کپی و تکثیر ارگان‌ های مختلف و لوازم التحریری ها می‌توان دید.

معرفی مدل برای دستگاه کپی ایستاده

معرفی مدل برای دستگاه کپی ایستاده

در بین تولیدکنندگان این دسته از دستگاه‌ های کپی ایستاده می‌توان گفت که برند شارپ از محبوب‌ ترین و رایج‌ترین برندهای بازار ایران به شمار می‌رود. از مدل‌های شناخته شده‌ی ایستاده از این برند می‌توان به مدل‌ هایی مانند دستگاه کپی شارپ AR-M451، دستگاه کپی شارپ Sharp MX 2614N، دستگاه کپی شارپ Sharp AR-6023N، دستگاه کپی شارپ Sharp AR-5731 و دستگاه کپی شارپ AR-5631 اشاره کرد که توسط شرکت ایده برتر پارسیان نیز عرضه می‌شوند.

در کار با این دستگاه‌ها به ویژه در مواردی که مورد استفاده‌ی یک کسب و کار قرار می‌گیرند، اولویت بر حداکثر بازدهی و کارایی است.

همه مدل‌ هایی که در بالا معرفی شد دارای یک پنل کاربری لمسی هستند که باعث ایجاد کاربری آسانی شده و شما را قادر می سازد که به راحتی با انتخاب و پیمایش ساده‌ی گزینه‌ های تعبیه شده در آن دستور پیچیده‌ ترین کارها را به دستگاه بدهید و خروجی مطلوبی را بگیرید.

یکی از مزیت‌های دیگری که در بیشتر دستگاه‌ های کپی ایستاده وجودد دارد، دکمه ECO است که با استفاده از آن می‌توانید در مصرف کاغذ و برق صرفه جویی کنید. با فشار دادن این دکمه محتوای چاپی یا کپی را می‌توانید به شکل دو در یک، چهار در یک و دو رو چاپ کرده و همچنین با امکان تشخیص و حذف صفحات خالی در مصرف تونر صرفه جویی کنید. از آنجا که این نوع دستگاه‌ ها تونر زیادی مصرف می کنند مواد مصرفی آن‌ها نسبت به دستگاه های رومیزی و چاپگرهای معمولی ارزان و مقرون به صرفه است.

در صورتیکه صاحب یک کسب و کار در ارتباط با کپی و تکثیر حرفه ای می‌باشید حتماً از دستگاه‌ فتوکپی ایستاده خریداری نمایید زیرا هزینه‌ی تمام شده برای هر برگ کپی تقریباً مبلغی معادل 50 ریال می‌باشد که این رقم برای مشاغلی مانند کپی، تکثیرها بسیار به صرفه است.

  منبع: ایده برتر پارسیان خاورمیانه

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

مواد مصرفی کارتریج  جوهرشارژ  تونرشارژ   فوم رول  رول   درام   بلید

تجهیزات آموزشی  پرده نمایش  پایه نصب دیتا ویدئو پروژکتور  برد هوشمند  کیت هوشمند  باکس محافظ دیتا پروژکتور

تجهیزات فروشگاهی  کاغذخردکن  اسکناس شمار   پرینتر PVC  صندوق فروشگاهی  بارکدخوان   لیبل پرینتر  فیش پرینتر  پرفراژچک

سیستم ها امنیتی  دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته دام  دوربین مدار بسته بولت دوربین مدار بسته باکس   لوازم جانبی دوربین آداپتور دوربین مدار بسته

لنز دوربین مدار بسته کابل دوربین مدار بسته  دستگاه DVR  دستگاه NVR

دستگاه دی وی آر 4 کانال  دستگاه دی وی آر 8 کانال  دستگاه دی وی آر 16 کانال  دستگاه دی وی آر 32 کانال

دستگاه ان وی آر 4 کانال  دستگاه ان وی آر 8 کانال  دستگاه ان وی آر 16 کانال  دستگاه ان وی آر 24 کانال   دستگاه ان وی آر 32 کانال

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور  قطعات کامپیوتر  لوازم جانبی کامپیوتر

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

تجهیزات شبکه  مودم وایرلس ADSL  کارت شبکه

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی